Friday, November 4, 2016

၂၀၁၇ ယာဥ္တင္သြင္းမႈ မူ၀ါဒႏွင့္အတူ CIF တန္ဖိုးမ်ားပါ တစ္ၿပိဳင္တည္းထုတ္ျပန္ရန္ စီစဥ္မည္ဟုဆုိ

၂၀၁၇ ယာဥ္တင္သြင္းမႈ မူ၀ါဒႏွင့္အတူ CIF တန္ဖိုးမ်ားပါ တစ္ၿပိဳင္တည္းထုတ္ျပန္ရန္ စီစဥ္မည္ဟုဆုိ

Friday, November 4, 2016
 
ရန္ကုန္ၿမိဳ႕လယ္တြင္ ေမာင္းႏွင္ေနေသာ ယာဥ္မ်ားကို ေတြ႕ရစဥ္ (ဓာတ္ပံု − နစ္ကီ)
၂၀၁၇ အတြက္ ေမာ္ ေတာ္ယာဥ္တင္သြင္းခြင့္မူ၀ါဒကို ယခုႏွစ္မကုန္မီ ႀကိဳတင္ေၾကညာ ေပးမည္ဟု ေမာ္ေတာ္ယာဥ္ တင္ သြင္းမႈဆုိုင္ရာ ႀကီးၾကပ္မႈ ေကာ္မ တီမွ သတင္းရရွိသည္။
...
‘‘ႏွစ္မကုန္ခင္ေတာ့ ႀကိဳၿပီး ေၾကညာေပးမွာပါ။ လုပ္ငန္းရွင္ ေတြဘက္ကလည္း ၀န္ႀကီးနဲ႔ေတြ႕ တဲ့အခ်ိိန္မွာ ေတာင္းဆုိထားတာ ေတြရွိပါတယ္’’ဟု အဆိုပါေကာ္ မတီမွ အဆင့္ျမင့္ အရာရွိတစ္ဦး က ေျပာသည္။
မူ၀ါဒႏွင့္အတူ တင္သြင္းရာ တြင္ လုိအပ္သည့္ CIF တန္ဖိုးမ်ား ကိုပါ တစ္ပါတည္း ထုတ္ျပန္ေၾက ညာႏုိင္ရန္ စီစဥ္ေပးမည္ဟု ဆုိသည္။
နည္းဥပေဒထြက္ရွိရန္သာ က်န္ရွိေတာ့သည့္ ေမာ္ေတာ္ ယာဥ္ဥပေဒပါ အခ်က္အလက္ မ်ားကို အဓိကေက်ာ႐ိုးယူၿပီး မူ၀ါ ဒ မထုတ္ျပန္မီတြင္ လုပ္ငန္းရွင္ မ်ားႏွင့္ ေတြ႕ဆံုေဆြးေႏြးမႈမ်ားျပဳ လုပ္မည္ဟုလည္း သိရသည္။
သတင္း ထုတ္ျပန္ခ်က္ ေၾကာင့္ ျပည္တြင္းကားေစ်းကြက္ တြင္ လာမည့္ႏွစ္မွ စတင္ကာ ၂၀၁၁ ေမာ္ဒယ္ကုိ တင္သြင္းခြင့္ ရေတာ့မည္ဟု သတင္းမ်ား ဆက္ တိုက္ထြက္ေပၚေန၍ ကားေစ်းကြက္ ကေမာက္ကမ မျဖစ္ေပၚေစရန္ အေလးထား လုပ္ေဆာင္ေနရသည္ဟု ဆုိသည္။
‘‘ေစာေစာ ေၾကညာေလ ေကာင္းေလပါပဲ။ လုပ္ငန္းရွင္ ေတြအေနနဲ႔ ႀကိဳတင္ျပင္ဆင္စရာ ေတြ လုပ္ဖို႔ အခ်ိန္ေတြ အမ်ားႀကီး ရတာေပါ့’’ဟု ေမာ္ေတာ္ယာဥ္ တင္သြင္းျဖန္႔ျဖဴးေရာင္းခ်သူမ်ား အသင္း အတြင္းေရးမွဴး ကုိမ်ိဳးဇင္ ၀င္းက သံုးသပ္သည္။
လက္ရွိတြင္ ရန္ကုန္လုိင္ စင္ ပိတ္ထားျခင္း၊ ကားပါကင္ ေထာက္ခံခ်က္ႏွင့္ ပတ္သက္၍ မည္ကဲ့သုိ႔ ဆက္လက္က်င့္သံုး မည္ကုိ မသိရွိရေသးေသာေၾကာင့္ ေမာ္ေတာ္ယာဥ္တင္သြင္းေရာင္း ခ်သူမ်ားအတြက္ အခက္အခဲမ်ား ျဖစ္ေပၚေနသည္ဟု ဆုိသည္။
ထို႔ျပင္ ယာဥ္အုိယာဥ္ေဟာင္း ရွားပါးၿပီး စလစ္ေစ်းႀကီးျမင့္ေန ျခင္းကိုလည္း အစိုးရ အေနျဖင့္ အျမန္ဆံုး ေျဖရွင္းေပးရန္လိုအပ္ ေၾကာင္း ေမာ္ေတာ္ယာဥ္ တင္ သြင္းေရာင္းခ်သူမ်ားက အစိုးရ ထံ ေတာင္းဆုိထားသည္။
၂၀၁၇ ခုႏွစ္တြင္ ေမာ္ ေတာ္ယာဥ္တင္သြင္းခြင့္ မူ၀ါဒအ တြက္ လုပ္ငန္းရွင္ အမ်ားစုက ေမာ္ဒယ္ သတ္မွတ္ခ်က္၌ ကား အသစ္မ်ားကိုသာ အစိုးရက ဦး စားေပးတင္သြင္းခုိင္းဖြယ္ရွိၿပီး အ ထူးသျဖင့္ ဘယ္ေမာင္းယာဥ္မ်ား ကိုသာ တင္သြင္းခြင့္ျပဳႏုိင္ဖြယ္ရွိ ေၾကာင္း သံုးသပ္ေနၾကသည္။
‘‘ဘယ္ေမာင္းအသစ္ကို ဦး စားေပးတင္သြင္းခြင့္ေပးေကာင္း ေပးလာႏုိင္တယ္။ ႏုိင္ငံရဲ႕ လမ္း စနစ္နဲ႔လည္း အမ်ားႀကီး သင့္ ေတာ္တယ္။ ကားအေဟာင္းေတြ ကၽြန္ေတာ္တုိ႔ဆီကို အမ်ားႀကီး ေရာက္ၿပီးေနၿပီ။ေနာက္ထပ္ ထပ္ မသြင္းေတာ့ဘူး’’ဟု ေရာင္နီဦး ကားအေရာင္းျပခန္းပိုင္ရွင္ ဦးေအာင္၀င္းက သံုးသပ္သည္။
ျမန္မာႏုိင္ငံတြင္ ဂ်ပန္တစ္ ပတ္ရစ္ ကားမ်ားမွာ ေစ်းကြက္ လိုအပ္ခ်က္ႏွင့္ အမ်ားျပည္သူ၏ ၀င္ေငြႏွင့္ ကိုက္ညီေသာေၾကာင့္ အဆင္ေျပေနေသာ္လည္း အနာ ဂတ္တြင္ ေစ်းသက္သာၿပီး ၀ယ္ ယူႏုိင္မည့္ ကားထုတ္လုပ္ေရးစက္႐ံုမ်ား လာေရာက္တည္ေဆာက္ေရာင္းခ်သင့္ေၾကာင္း ေမာ္ေတာ္ယာဥ္ တင္သြင္းျဖန္႔ျဖဴးေရာင္းခ်သူမ်ားအသင္း ဥကၠ႒ ေဒါက္တာစိုးထြန္းက သံုးသပ္သည္။
7 Days

No comments: